TURISME
- Les Borges Blanques

Presenten la nova marca turística de les Borges

Encarregada per l'Ajuntament a l'empresa Inside Consultors, que ja va assumir també el disseny de l'audiovisual de cal Gineret.

(foto: Aj. Borges)

La Festa Major de les Borges Blanques, que va finalizar ahir, ha servit, entre altres, per estrenar la nova marca turística amb què l’Ajuntament vol promocionar el municipi. Es tracta d’una lletra B opaca amb una gota al davall i el lema “Les Borges Blanques, capital de l’oli”. El conjunt es va poder veure el dissabte dia 1, en què el president de la Generalitat, Quim Torra, va descobrir una placa a l’antic molí de cal Gineret, així com en una gran lona que també s’ha instal·lat per Festa Major que anuncia la Fira de l’Oli de l’any que ve.

La imatge l’ha dissenyat l’empresa tarragonina Inside Consultors, en el marc d’un pla de comunicació turística que ha de servir per "pal·liar la manca de coneixement del nostre patrimoni i fer accions que ajudin a potenciar l'economia local", segons un acord de junta de govern del mes d'abril. Aquest pla, pel qual es va demanar un sol pressupost, s’ha adjudicat per 18.000 euros. Inside Consultors també és l’empresa encarregada del disseny de l’audiovisual de cal Gineret, pressupostat en 21.600 euros. Es dona el cas que part dels socis comparteixen una altra empresa, Birthbrand, a qui el consistori borgenc també va pagar 18.700 euros per l’audiovisual esmentat.