L'equip de govern de l'Ajuntament de les Borges Blanques ha adjudicat a l'empresa Birthbrand la traducció de l'audiovisual i el tríptic de cal Gineret al castellà, anglès i francès per un import de 8.400 euros. Segons fonts municipals, les visites de persones d'altres països han fet palesa aquesta necessitat. L'audiovisual, fins ara només disponible en català, es va estrenar l'any 2018 com a part de la reconversió de l'antic molí de cal Gineret com a espai on explicar l'elaboració de l'oli i el paper d'aquest indret com a refugi de la Guerra Civil.
El consistori va contractar aleshores l'empresa Birthbrand, de Tarragona, per al disseny de l'audiovisual i la senyalització dels cups per 18.700 euros. Es dona el cas que també es va contractar l'empresa Inside Consultors, amb qui Birthbrand comparteix socis, per als “serveis d’enginyeria, disseny de la instal·lació i creació de l’audiovisual” del mateix equipament, per 21.600 euros. Entre els anys 2018 i 2019, les dues empreses han estat contractades pel consistori borgenc en diverses ocasions. L’any 2018, l'Ajuntament va encarrregar a Inside Consultors un pla de promoció turístic per 18.000 euros i a Birthbrand la renovació de l’estand que el consistori té a la mediateca de Toluges per 4.350 euros. L’any 2019, la campanya de la Ruta de l’Oli i l’Aigua, compartida amb Vila-sana, també es va adjudicar a Inside Consultors per 18.000 euros més, així com un rètol del Pavelló de l’Oli per 8.470.