COMARCA
- Redacció / Juneda

TalmaVerd proposa un Sant Jordi més conscient amb una rosa sense plàstics

TalmaVerd espera vendre més de 2.000 roses aquest 2021, després d’un 2020 atípic.

Un dels usuaris amb el lema de la campanya. FOTO: Talma

TalmaVerd, la marca de jardineria gestionada per l’Associació Talma, amb seu a Juneda, ha presentat recentment la campanya “Jo, per Sant Jordi, #EmPlantejoLaRosa” amb l’objectiu de reflexionar sobre quina rosa volem regalar o quina rosa ens agradaria rebre durant la Diada.

Carles Cabús, responsable de TalmaVerd, explicava en l’acte de presentació que s’ha buscat un Sant Jordi amb valor afegit, per això “vam reflexionar en la inèrcia de la Diada, que mou les persones cap a les parades de llibres i roses, fins al punt de no plantejar-se quina rosa vol regalar o quina rosa li agradaria rebre. Per això, amb la nostra campanya convidem les persones a aturar-se i reflexionar què volem i què impliquen les nostres accions”.

TalmaVerd espera vendre més de 2.000 roses aquest 2021, després d’un 2020 atípic. Les roses es podran aconseguir en els punts de venda físics de TalmaVerd, situats al Garden (Ctra. de Torregrossa, km 10.5), la botiga de Talmaverd (C/ la Font, 17 de Juneda) i a la plaça Catalunya de Juneda.