L’acord entre el Govern de la Generalitat i el grup parlamentari Socialistes i Units per Avançar que es va fer públic el passat 1 de febrer per aprovar el projecte de llei de Pressupostos incloïa un apartat relatiu al desplegament del servei de rodalies ferroviàries de Lleida. El text especificava el compromís d'iniciar l'any 2025, quan Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) operi la xarxa, el desplegament a quatre línies: Lleida-Cervera-Manresa / Lleida-les Borges Blanques-Montblanc / Lleida-Almacelles-Monsó i Lleida-Balaguer-la Pobla de Segur, aquesta última ja a càrrec d’FGC.
Als comptes d’enguany hi ha dues partides d’FGC en aquest àmbit, pensades per als nous trens FGC que operaran la línia i per als tallers, amb un total de 13,3 milions d'euros. Es tracta, però, d'inversions que es faran a la línia Lleida-Cervera-Manresa. De moment, la de Lleida-Borges-Montblanc continua fora.
L’any 2020, l’aleshores conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Damià Calvet, va presentar el futur sistema de Rodalies de Lleida, l'única capital de província que encara no en té, però la proposta, que volia posar-se en marxa el 2024, deixava fora la línia Lleida-Borges-Montblanc, on només es preveia posar un tren més. Des d’aleshores, diverses veus, com el sindicat CCOO, reclamen que Rodalies Lleida la formin les quatre línies esmentades.