- Redacció / Les Borges Blanques

Tres detinguts per tràfic d'haixix en un control de Mossos a l'AP-2 a les Borges

La policia catalana va aturar el cotxe amb què circulaven ahir a la nit durant un control a l’autopista. Els van comissar tres peces d’haixix d’uns 350 grams i 730 euros en bitllets petits. Els imputen un delicte contra la salut pública.  

(Foto: Mossos d'Esquadra)

Els Mossos d’Esquadra van detenir ahir a la nit a l’AP-2 al terme de les Borges Blanques dos homes i una dona d’entre 22 i 30 anys com a pressumptes autors d’un delicte contra la salut pública per tràfic d’haixix. Els agents de la policia van aturar el cotxe sobre les 21.30 h en un control estàtic preventiu. Durant l’operatiu, quan van procedir a identificar els ocupants del vehicle, aquests van sentir una forta olor a haixix. 

La policia va comissar tres peces i mitja d’haixix, amb un pes total d’uns 350 grams, i 730 euros en bitllets petits. Això va motivar la detenció del conductor i dels passatgers. Els tres detinguts, un dels quals té antecedents, passaran properament a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.