TURISME
- Redacció

La Universitat de Lleida premia un treball de Xènia Flix, del Soleràs, sobre oleoturisme

Havia ideat una marca i proposava una estratègia integral a partir de quatre eixos: autenticitat, sostenibilitat, patrimoni i experiència sensorial. El treball inclou identitat visual, experiències, promoció i la col·laboració publicoprivada.

(Foto: UdL)

La Càtedra de Turisme d'Interior i de Muntanya de la Universitat de Lleida (UdL) ha premiat el treball de final de grau de Xènia Flix Pelegrí, del Soleràs. Graduada en Administració i Direcció d'Empreses i Turisme, Flix havia ideat una marca d'oleoturisme (Olea Garrigues) i proposava una estratègia integral a partir de quatre eixos: autenticitat, sostenibilitat, patrimoni i experiència sensorial. El treball inclou identitat visual, catàleg d'experiències, promoció digital i mecanismes de col·laboració publicoprivada.

La UdL també ha premiat com a treball de final de màster una recerca de Wijdane Boukadi Larhrib sobre estacions d'esquí. Ambdós guardons, dotats amb 500 € i 1.000 €, es van entregar el 27 de novembre, en un acte en què el gestor del Sindicat de Tarrés, Òscar Balsells, va fer una xerrada sobre turisme responsable.