El departament de Governació ha seleccionat quatre projectes locals de la demarcació de Lleida en la segona convocatòria dels projectes de l’Eix 1 del Fons Europeu de Desenvolupament regional (Feder), destinats al foment de la innovació, el desenvolupament empresarial i l’economia del coneixement a Catalunya. Entre aquests projectes, es troba la futura oficina d’atenció ciutadana 2.0 que crearà el Consell Comarcal. L’objectiu és posar en marxa aquesta oficina abans que acabi el 2013 per a la ciutadania i les empreses que pugui integrar tots els municipis de les Garrigues. I fer-ho a través de la creació i integració en diversos espais web i d’un telèfon 010 comarcal, amb l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació de forma intensiva. El nou servei d’atenció ciutadana incorpora dos elements qualitativament innovadors en administració electrònica 2.0 i transferència de resultats. Aquest projecte presenta un pressupost de 304.500 euros, dels que Governació subvencionarà el 50% (152.250 euros). La Diputació de Lleida assumirà un 25% (76.125 euros) i l’altre 25% restant anirà a càrrec de l’ens local responsable del projecte, és a dir el Consell Comarcal (76.125 euros).
D'altra banda, a la demarcació de Lleida, l'Ajuntament de Tàrrega, el Centre d'Informàtica de Lleida, i l'Ajuntament de la Seu d'urgell també han estat seleccionats (veure document adjunt)